Czym różni się oferta standardowa od oferty EKO?

Oferta standardowa
Oferta standardowa prądu z gwarancją stałej ceny przez cały okres trwania umowy.

Oferta EKO
Oferta prądu pochodzącego z OZE (odnawialnych źródeł energii). Dodatkowo możliwość uzyskania certyfikatu pochodzenia energii. Wybierając ofertę EKO w prosty sposób pomagasz chronić środowisko.
Określ parametry Twojej umowy
Czas trwania
Oferta dla Ciebie
Stała opłata za zużycie
Comiesięczna opłata handlowa
Faktura elektroniczna
Masz pytania?
Zostaw nam swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin. Nasi konsultanci przygotują dla Ciebie ofertę szytą na miarę i podpowiedzą, jak łatwo można redukować koszty energetyczne w firmie.
Jak wygląda proces zmiany dostawcy energii?
-
Konfigurujesz odpowiednią ofertę
Korzystając z konfiguratora, wybierasz ofertę najlepiej dopasowaną do swoich potrzeb.
-
Podpisujesz umowę online
Po skonfigurowaniu oferty poprosimy Cię o uzupełnienie formularza zamówienia a umowę podpiszesz w 100% online.
-
Gotowe! Wszelkie formalności załatwiamy za Ciebie
Uruchamiamy proces zmiany sprzedawcy energii dzięki Twojemu pełnomocnictwu a Ty cieszysz się niższymi rachunkami.
Po Prostu Energia w pytaniach odpowiedziach
Zanim zadasz pytanie, sprawdź w naszej sekcji FAQ, czy podobna kwestia nie została już poruszona i wyjaśniona.
O gazie
-
Czy obsługujemy rozliczanie tzw. akcyzy procentowej?
Po Prostu Energia S.A nie obsługuje rozliczania tzw. akcyzy procentowej. Faktury wystawiane są wyłącznie z całkowitym zwolnieniem z akcyzy lub akcyzą płatną w 100%.
-
Czy możliwe jest podawanie samodzielnych odczytów gazomierzy przez Klienta?
Po Prostu Energia S.A nie przyjmuje odczytów gazomierza przekazywanych samodzielnie przez Klienta. Faktury wystawiane są wyłącznie w oparciu o dane opublikowane przez Operatora Systemu Dystrybucji (OSD).
-
Czym różni się sprzedawca gazu ziemnego od jego dystrybutora?
Sprzedawca gazu ziemnego jest firmą zajmującą się obrotem paliwa gazowego, który kupuje gaz od wytwórców handlujących na rynku energii i sprzedaje ją Klientom. Dystrybutor natomiast (inna nazwa Operator Systemu Dystrybucyjnego – OSD) to firma, która odpowiada za wszelkie aspekty techniczne dystrybucji gazu zimnego: jakość paliwa gazowego, ciągłość dostaw, eksploatację sieci, konserwację, bieżące naprawy i remonty, czy wreszcie rozbudowę sieci gazowej.
-
Czy zmiana sprzedawcy gazu wiąże się z jakimiś kosztami?
Nie. Zmiana sprzedawcy jest całkowicie bezpłatna nie wiąże się z żadnymi kosztami.
-
Kto po zmianie sprzedawcy odczytuje gazomierz?
Gazomierz odczytuje Operator Systemu Dystrybucyjnego w zależności od ustalonej częstotliwości.
-
Czy zmieniając sprzedawcę gazu muszę zmienić gazomierz?
Zmiana sprzedawcy gazu ziemnego nie wiąże się z koniecznością wymiany gazomierza. Gazomierz jest własnością Operator Systemu Dystrybucyjnego.
-
Gdzie mogę zgłosić ewentualną awarie gazu ziemnego?
W przypadku awarii lub podejrzenia uszkodzenia sieci gazowej należy dzwonić pod numer 992. Numer ten jest numerem alarmowym i powinien być używany jedynie w sytuacjach nagłych i wyjątkowych. Wszystkie zgłoszenia interwencyjne są rejestrowane.
-
Czy nadal będę dostawał jedną fakturę?
Tak. Po zmianie sprzedawcy gazu na Po Prostu Energia obowiązuje umowa kompleksowa, czyli jedna faktura za dystrybucje i sprzedaż.