Telefon
Infolinia: WT 8:00 - 17:00
Godziny pracy infolinii
Poniedziałek 8:00 - 17:00
Wtorek 8:00 - 17:00
Środa 8:00 - 17:00
Czwartek 8:00 - 17:00
Piątek 8:00 - 17:00
Sobota Nieczynne
Niedziela Nieczynne
Kup teraz
Po Prostu Energia Kup teraz
Telefon
Infolinia: WT 8:00 - 17:00
Godziny pracy infolinii
Poniedziałek 8:00 - 17:00
Wtorek 8:00 - 17:00
Środa 8:00 - 17:00
Czwartek 8:00 - 17:00
Piątek 8:00 - 17:00
Sobota Nieczynne
Niedziela Nieczynne
Klient Strefa Klienta

Zmień sprzedawcę gazu ziemnego przez Internet!

Redukcję kosztów firmy zacznij od energii! Zmień sprzedawcę gazu ziemnego na Po Prostu Energia w kilka minut i w dowolnym czasie. Wszelkie formalności załatwimy za Ciebie. Umowę wyślemy Ci e-mailem, a dostęp do faktur będziesz miał online. Rezygnując z papierowych dokumentów pomożesz nam w walce o lepsze środowisko.

Czym różni się oferta standardowa od oferty EKO?

Oferta standardowa

Oferta standardowa prądu z gwarancją stałej ceny przez cały okres trwania umowy.

Oferta EKO

Oferta prądu pochodzącego z OZE (odnawialnych źródeł energii). Dodatkowo możliwość uzyskania certyfikatu pochodzenia energii. Wybierając ofertę EKO w prosty sposób pomagasz chronić środowisko.

Określ parametry Twojej umowy

Czas trwania

Rodzaj oferty

Oferta dla Ciebie

Stała opłata za zużycie  Cena

zł netto / 1 kWh

Comiesięczna opłata handlowa  Cena

zł netto

  Faktura elektroniczna  

Masz pytania?

Zostaw nam swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin. Nasi konsultanci przygotują dla Ciebie ofertę szytą na miarę i podpowiedzą, jak łatwo można redukować koszty energetyczne w firmie.

Zgody są obowiązkowe.

Dziękujemy za kontakt!

W związku z dużym zainteresowaniem naszymi usługami, czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby skontaktować się z Tobą jak najszybciej.

Jeżeli jesteś klientem indywidualnym (z jednoosobową reprezentacją) i chcesz podpisać z nami umowę, możesz zrobić to samodzielnie! W 5 minut dopasujesz ofertę do swoich potrzeb, wypełnisz dane i podpiszesz dokumenty bez drukowania. Wszystko całkowicie online! Sprawdź w sekcji KUP TERAZ jak szybko, wygodnie i bezpiecznie zmienić sprzedawcę na Po Prostu Energia.

KUP TERAZ

Jak wygląda proces zmiany dostawcy energii?

  • Konfigurujesz odpowiednią ofertę Konfigurujesz odpowiednią ofertę

    Korzystając z konfiguratora, wybierasz ofertę najlepiej dopasowaną do swoich potrzeb.

  • Podpisujesz umowę online Podpisujesz umowę online

    Po skonfigurowaniu oferty poprosimy Cię o uzupełnienie formularza zamówienia a umowę podpiszesz w 100% online.

  • Gotowe! Wszelkie formalności załatwiamy za Ciebie Gotowe! Wszelkie formalności załatwiamy za Ciebie

    Uruchamiamy proces zmiany sprzedawcy energii dzięki Twojemu pełnomocnictwu a Ty cieszysz się niższymi rachunkami.

Po Prostu Energia w pytaniach odpowiedziach

Zanim zadasz pytanie, sprawdź w naszej sekcji FAQ, czy podobna kwestia nie została już poruszona i wyjaśniona.

O gazie

  1. Czy obsługujemy rozliczanie tzw. akcyzy procentowej?

    Po Prostu Energia S.A nie obsługuje rozliczania tzw. akcyzy procentowej. Faktury wystawiane są wyłącznie z całkowitym zwolnieniem z akcyzy lub akcyzą płatną w 100%.

  2. Czy możliwe jest podawanie samodzielnych odczytów gazomierzy przez Klienta?

    Po Prostu Energia S.A nie przyjmuje odczytów gazomierza przekazywanych samodzielnie przez Klienta. Faktury wystawiane są wyłącznie w oparciu o dane opublikowane przez Operatora Systemu Dystrybucji (OSD).  

  3. Czym różni się sprzedawca gazu ziemnego od jego dystrybutora?

    Sprzedawca gazu ziemnego jest firmą zajmującą się obrotem paliwa gazowego, który kupuje gaz od wytwórców handlujących na rynku energii i sprzedaje ją Klientom. Dystrybutor natomiast (inna nazwa Operator Systemu Dystrybucyjnego – OSD) to firma, która odpowiada za wszelkie aspekty techniczne dystrybucji gazu zimnego: jakość paliwa gazowego, ciągłość dostaw, eksploatację sieci, konserwację, bieżące naprawy i remonty, czy wreszcie rozbudowę sieci gazowej.

  4. Czy zmiana sprzedawcy gazu wiąże się z jakimiś kosztami?

    Nie. Zmiana sprzedawcy jest całkowicie bezpłatna nie wiąże się z żadnymi kosztami.

  5. Kto po zmianie sprzedawcy odczytuje gazomierz?

    Gazomierz odczytuje Operator Systemu Dystrybucyjnego w zależności od ustalonej częstotliwości.

  6. Czy zmieniając sprzedawcę gazu muszę zmienić gazomierz?

    Zmiana sprzedawcy gazu ziemnego nie wiąże się z koniecznością wymiany gazomierza. Gazomierz jest własnością Operator Systemu Dystrybucyjnego.

  7. Gdzie mogę zgłosić ewentualną awarie gazu ziemnego?

    W przypadku awarii lub podejrzenia uszkodzenia sieci gazowej należy dzwonić pod numer 992. Numer ten jest numerem alarmowym i powinien być używany jedynie w sytuacjach nagłych i wyjątkowych. Wszystkie zgłoszenia interwencyjne są rejestrowane.

  8. Czy nadal będę dostawał jedną fakturę?

    Tak. Po zmianie sprzedawcy gazu na Po Prostu Energia obowiązuje umowa kompleksowa, czyli jedna faktura za dystrybucje i sprzedaż.