Telefon
Infolinia: PT 8:00 - 17:00
Godziny pracy infolinii
Poniedziałek 8:00 - 17:00
Wtorek 8:00 - 17:00
Środa 8:00 - 17:00
Czwartek 8:00 - 17:00
Piątek 8:00 - 17:00
Sobota Nieczynne
Niedziela Nieczynne
Kup teraz
Po Prostu Energia Kup teraz
Telefon
Infolinia: PT 8:00 - 17:00
Godziny pracy infolinii
Poniedziałek 8:00 - 17:00
Wtorek 8:00 - 17:00
Środa 8:00 - 17:00
Czwartek 8:00 - 17:00
Piątek 8:00 - 17:00
Sobota Nieczynne
Niedziela Nieczynne
Klient Strefa Klienta

Zmień sprzedawcę gazu ziemnego przez Internet!

Redukcję kosztów firmy zacznij od energii! Zmień sprzedawcę gazu ziemnego na Po Prostu Energia w kilka minut i w dowolnym czasie. Wszelkie formalności załatwimy za Ciebie. Umowę wyślemy Ci e-mailem, a dostęp do faktur będziesz miał online. Rezygnując z papierowych dokumentów pomożesz nam w walce o lepsze środowisko.

Czym różni się oferta standardowa od oferty EKO?

Oferta standardowa

Oferta standardowa prądu z gwarancją stałej ceny przez cały okres trwania umowy.

Oferta EKO

Oferta prądu pochodzącego z OZE (odnawialnych źródeł energii). Dodatkowo możliwość uzyskania certyfikatu pochodzenia energii. Wybierając ofertę EKO w prosty sposób pomagasz chronić środowisko.

Określ parametry Twojej umowy

Czas trwania

Rodzaj oferty

Oferta dla Ciebie

Stała opłata za zużycie  Cena

zł netto / 1 kWh

Comiesięczna opłata handlowa  Cena

zł netto

  Faktura elektroniczna  

Masz pytania?

Zostaw nam swoje dane, a skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin. Nasi konsultanci przygotują dla Ciebie ofertę szytą na miarę i podpowiedzą, jak łatwo można redukować koszty energetyczne w firmie.

Zgody są obowiązkowe.

Dziękujemy za kontakt!

W związku z dużym zainteresowaniem naszymi usługami, czas oczekiwania na odpowiedź może się wydłużyć. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby skontaktować się z Tobą jak najszybciej.

Jeżeli jesteś klientem indywidualnym (z jednoosobową reprezentacją) i chcesz podpisać z nami umowę, możesz zrobić to samodzielnie! W 5 minut dopasujesz ofertę do swoich potrzeb, wypełnisz dane i podpiszesz dokumenty bez drukowania. Wszystko całkowicie online! Sprawdź w sekcji KUP TERAZ jak szybko, wygodnie i bezpiecznie zmienić sprzedawcę na Po Prostu Energia.

KUP TERAZ

Jak wygląda proces zmiany dostawcy energii?

  • Konfigurujesz odpowiednią ofertę Konfigurujesz odpowiednią ofertę

    Korzystając z konfiguratora, wybierasz ofertę najlepiej dopasowaną do swoich potrzeb.

  • Podpisujesz umowę online Podpisujesz umowę online

    Po skonfigurowaniu oferty poprosimy Cię o uzupełnienie formularza zamówienia a umowę podpiszesz w 100% online.

  • Gotowe! Wszelkie formalności załatwiamy za Ciebie Gotowe! Wszelkie formalności załatwiamy za Ciebie

    Uruchamiamy proces zmiany sprzedawcy energii dzięki Twojemu pełnomocnictwu a Ty cieszysz się niższymi rachunkami.

Po Prostu Energia w pytaniach odpowiedziach

Zanim zadasz pytanie, sprawdź w naszej sekcji FAQ, czy podobna kwestia nie została już poruszona i wyjaśniona.

O gazie

  1. Czym różni się sprzedawca gazu ziemnego od jego dystrybutora?

    Sprzedawca gazu ziemnego jest firmą zajmującą się obrotem paliwa gazowego, który kupuje gaz od wytwórców handlujących na rynku energii i sprzedaje ją Klientom. Dystrybutor natomiast (inna nazwa Operator Systemu Dystrybucyjnego – OSD) to firma, która odpowiada za wszelkie aspekty techniczne dystrybucji gazu zimnego: jakość paliwa gazowego, ciągłość dostaw, eksploatację sieci, konserwację, bieżące naprawy i remonty, czy wreszcie rozbudowę sieci gazowej.

  2. Czy zmiana sprzedawcy gazu wiąże się z jakimiś kosztami?

    Nie. Zmiana sprzedawcy jest całkowicie bezpłatna nie wiąże się z żadnymi kosztami.

  3. Kto po zmianie sprzedawcy odczytuje gazomierz?

    Gazomierz odczytuje Operator Systemu Dystrybucyjnego w zależności od ustalonej częstotliwości.

  4. Czy zmieniając sprzedawcę gazu muszę zmienić gazomierz?

    Zmiana sprzedawcy gazu ziemnego nie wiąże się z koniecznością wymiany gazomierza. Gazomierz jest własnością Operator Systemu Dystrybucyjnego.

  5. Gdzie mogę zgłosić ewentualną awarie gazu ziemnego?

    W przypadku awarii lub podejrzenia uszkodzenia sieci gazowej należy dzwonić pod numer 992. Numer ten jest numerem alarmowym i powinien być używany jedynie w sytuacjach nagłych i wyjątkowych. Wszystkie zgłoszenia interwencyjne są rejestrowane.

  6. Czy nadal będę dostawał jedną fakturę?

    Tak. Po zmianie sprzedawcy gazu na Po Prostu Energia obowiązuje umowa kompleksowa, czyli jedna faktura za dystrybucje i sprzedaż.